دارالترجمه رسمی اردبیل/ترجمه اسناد/دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی اردبیل

دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی شماره 1171 اردبیل

دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی شماره 1171 اردبیل


دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی اردبیل-دفتر ترجمه رسمی ترکی استانبولی اردبیل-ترجمه رسمی ترکی استانبولی-تاییدات مدارک و اسناد

ترجمه رسمی و غیررسمی از فارسی به ترکی استانبولی و از ترکی استانبولی به فارسی

ترجمه رسمی فوری به ترکی استانبولی

مورد تایید سفارت ویا کنسولگری ترکیه

همانطور که میدانیم نخستین گام در فرآیندهای حقوقی خارج از کشور، مهاجرت، سرمایه گذاری خارج از کشور یا اخذ پذیرش تحصیلی و بورسیه در دانشگاه‌های خارج از کشور، ترجمه‌ی رسمی اسناد و مدارک مانند مدارک شغلی، تحصیلی، تجربی و … شما به زبان کشور مقصد است. لذا انتخاب مترجم خبره و با تجربه امری ضروی تلقی می‌شود که می تواند جلوی هزینه های بیشتر و یا اشتباهات احتمالی را بگیرد.

دارالترجمه رسمی 1171 اردبیل، متخصص ترجمه های اسناد و مدارک ترکی استانبولی ارائه انواع خدمات ترجمه و تایید لازم به همشهریان و هموطنان عزیز می باشد.

 

خدمات آنلاین ترجمه رسمی در اردبیل و سراسر ایران

در سال‌های اخیر یکی از مقاصد هموطنان برای سفرهای توریستی، تحصیلی و کاری کشور ترکیه بوده است. برای سفر توریستی ۹۰ روزه در ترکیه نیازی به دریافت ویزا نیست، اما برای اقامت بیش از ۹۰ روز و یا کار، تحصیل و سرمایه‌گذاری در ترکیه شما نیاز به ترجمه رسمی اسناد و مدارک خود به زبان ترکی استانبولی جهت ارائه به سفارت و دیگر سازمان‌ها همچون دانشگاه و محل کار دارید. در دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی ، به پشتوانه دانش و تجربه، ما تلاش داریم تا اسناد و مدارک شما را با بهترین کیفیت و در کم‌ترین زمان ترجمه رسمی کنیم و درصورت درخواست شما، مهر تایید دادگستری و امور خارجه را نیز دریافت کنیم تا مسیر شما را ساده‌تر و همچنین کوتاه‌تر نماییم.

با ما همراه باشید

برای دسترسی آسان‌تر، دارالترجمه رسمی اربیل گستره‌ای از خدمات مانند مشاوره تا ثبت سفارش را به صورت آنلاین فراهم نموده‌است.

شما می‌توانید به سادگی برای ثبت سفارش ترجمه رسمی خود در دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی از درگاه‌های موجود در بالای صفحه استفاده کنید و بدون نیاز به ثبت نام و ورود به سایت، سفارش خود را ثبت کنید. همچنین پاسخگوی آنلاین سایت به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات و ارائه مشاوره به مشتریان گرامی می‌باشد.

دریافت مهر تایید وزارت دادگستری و امور خارجه

پس از ترجمه رسمی اسناد و مدرک به زبان ترکی استانبولی به دست مترجم رسمی، در صورت موافقت شما، دارالترجمه رسمی مرکزی تهران آماده است تا تاییدیه‌های دادگستری و وزارت امور خارجه را برای شما دریافت کند. فرآیند دریافت هر مهر تایید حدود ۱ روز زمان می‌برد و هزینه آن جدا از هزینه ترجمه رسمی می‌باشد. در واقع این هزینه برای دریافت مهر توسط این دو وزارتخانه دریافت می‌شود. دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی در اردبیل

تایید اسناد و مدارک در سفارت ترکیه

اسناد و مدرک شما پس از ترجمه رسمی توسط دارالترجمه ترکی استانبولی، دارای اعتبار قانونی می‌باشند. سفارت ترکیه برای تایید اسناد و مدارک نیاز به مهر تایید وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه دارد. همچنین مدارک شما باید بصورت جداگانه پلمپ شده باشند. برای ارائه ترجمه اسناد و مدارک به زبان ترکی استانبولی ممکن است به تایید سفارت هم نیاز داشته‌ باشید که در صورت درخواست شما، دارالترجمه رسمی مرکزی آن را انجام خواهد داد.

دارالترجمه رسمی اردبیل/دارالترجمه رسمی آران/دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی

در حال حاضر هزینه دریافت تایید سفارت ترکیه برای هر مدرک ۲۰ دلار می باشد.

آدرس و تلفن کنسولگری ترکیه در تبریز

 آدرس دقیق: استان آذربایجان شرقی، تبریز، همافر، آیدین، فرهنگیان

 تلفن تماس: 04133271882

 وب‌سایت رسمی: tabriz.cg.mfa.gov.tr

لینک مربوطه https://neshan.org/maps/places/e7f979cb8aef0e4407d6ca0e0ffd1f89/%D8%AA%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%B2+%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%B9%D8%B5%D8%B1+%DA%A9%D9%86%D8%B3%D9%88%D9%84%DA%AF%D8%B1%DB%8C+%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87

آدرس و تلفن سفارت ترکیه

آدرس : تهران، خیابان فردوسی، پلاک شماره ۳۳۷

تلفن تماس : ۳۵۹۵۱۱۰۰

فکس : ۳۳۱۱۷۹۲۸

وب‌سایت سفارت ترکیه در تهران:  www.tehran.emb.mfa.gov.tr

هزینه ترجمه رسمی در دارالترجمه رسمی آنلاین مرکزی تهران برابر با نرخ مصوب است و تفاوتی با دارالترجمه‌های حضوری سایر نقاط کشور ندارد. اما سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز مانند کیفیت و سرعت ترجمه و همچنین پیک رایگان معتمد این مجموعه نقاط تمایز ما با دارالترجمه‌های دیگر است.

دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی /دارالترجمه رسمی اردبیل/ترجمه اسناد و مدارک

هدف ما:

  • رضایت مشتری و کسب درآمد
  • ارائه خدمات با کیفیت و متمایز به متقاضیان ترجمه رسمی
  • مشاوره رایگان به همه‌ی متقاضیان ترجمه رسمی
  • ثبت سفارش سریع و آسان مشتریان
  • صرفه‌جویی در زمان مشتریان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست ترجمه آنلاینهم اکنون تماس بگیرید